Dokumenterede resultater

Er det vigtigt for dig, at det forløb du investerer i, giver konkrete resultater? F.eks. et betydeligt lavere stress-niveau? Bedre søvn? Mere energi?

I oktober 2018 afsluttede jeg et 8-ugers gruppeforløb i mit eget koncept: Mindful Flow, som havde til formål at styrke og udvikle den mentale sundhed hos kvinder, der på forskellige måder var på vej mod forandringer i deres hverdags- og arbejdsliv.  

Projektet blev støttet af Foreningen Velliv, der, ligesom jeg selv, synes det er vigtigt at sætte fokus på mental sundhed og forebygge stress, angst, depression og ensomhed.

Forløbet

Fælles for de fleste af deltagerne var, at de i starten af forløbet oplevede mange stresssymptomer: hovedpine, koncentrationsbesvær, hukommelsesproblemer, trykken for brystet, dårlig søvnkvalitet, træthed, smerter, tristhed m.m. Ikke så ualmindeligt, når vi står overfor forandringer. 

I løbet af 8 uger mødtes vi én gang ugentligt i 2 timer, hvor vi trænede konkrete, effektive værktøjer i mindfulness, flow og compassion, eksempelvis:

–      Guidet meditation 

–      Genetablering af kontakt til kroppen via forskellige former for bevægelse og afspænding

–      Træning af mindfulness i hverdagssituationer (som ikke er meditation i traditionel forstand)

–      Konkrete øvelser til at mestre hverdagens udfordringer 

Og resultaterne taler for sig selv:

Helt konkret oplevede deltagerne:

Vil du også gøre noget godt for dig selv?

Eller dine medarbejdere?

Send mig en besked med navn, antal deltagere og ønsker, så vender jeg tilbage snarest muligt.